Zagranica

Nick Tran na czele amerykańskiego marketingu TikToka

Były wiceszef ds. marketingu i kultury marki w Hulu przechodzi do innej platformy.

Nick Tran staje na czele amerykańskiego marketingu TikToka. Wcześniej był wiceprezesem platformy ds. marketingu i kultury marki Hulu. Będzie nadzorował marketing marki, kampanie i działania CSR dla firmy.
Stefan Heinrich Henriquez, były szef marketingu globalnego TikToka, został w sierpniu ubiegłego roku mianowany głównym marketingowcem platformy wideo Cameos.
Tran z kolei dołączył do Hulu po odejściu z Samsunga w maju 2018 r. Został zatrudniony na równorzędnym stanowisku wiceprezesa ds. marketingu marki i kultury wraz z Ryanem Crosby, który nadal pełni funkcję wiceprezesa ds. marketingu marki i treści.
Wiadomość pojawia się zaledwie tydzień po tym, jak szef sprzedaży Hulu Peter Naylor ogłosił, że odchodzi, by zostać pierwszym wiceprezesem firmy Snap w Ameryce.
Dyrektor marketingu Hulu Kelly Campbell została awansowana na stanowisko CEO w lutym.
W 2019 r. w maju Disney zakończył procedurę przejęcia Hulu.

(The Drum)