M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jakub Szustak group media managerem w Mindshare

Maciej Florek | 22 kwietnia 2020, 06:00

Do nowych obowiązków Szustaka będzie należało zarządzanie kanałami digital tworzonymi dla Unilevera.

Jakub Szustak awansował na stanowisko group media managera w agencji Mindshare i zarządza działaniami digital dla wszystkich marek Unilevera - jednego z kluczowych klientów tego domu mediowego. Jako manager 12-osobowego zespołu Szustak będzie odpowiadał za planowanie i egzekucję aktywności w obszarach: programmatic, social, SEM, e-commerce i performance. Nowy group media manager będzie także koordynował pracę pomiędzy Unilever Digital Hub a Mindshare.

Wcześniej jako media manager koordynował działania z zakresu planowania mediów dla dwóch kategorii produktowych Unilevera - żywności i napojów orzeźwiających oraz lodów. Prowadził także szereg projektów digitalowych dla największych marek z portfolio klienta. Jakub Szustak w Mindshare pracuje od marca 2019 r. Bezpośrednio przed dołączeniem do agencji przez rok pełnił funkcję communications managera w Dentsu X, dokąd przeszedł z Carata.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,