Kraj

MediaCom Warszawa wprowadza Łomżę do gamingu i e-sportu

Za przygotowanie strategii oraz jej wdrożenie odpowiada MediaCom Beyond Advertising.

MediaCom Warszawa wprowadza Łomżę do gamingu i e-sportu
MediaCom Warszawa rozpoczął obsługę marki Łomża w obszarze e-sportu i gamingu. MediaCom Beyond Advertising, specjalistyczna komórka MediaComu, odpowiada m.in. za przygotowanie strategii oraz jej wdrożenie. Marka Łomża zrealizuje do końca 2020 r. aktywacje takie jak m.in. partnerstwo z ligą esportową CS:GO – ESL Pro Tour i Polsatem, oraz strategiczne partnerstwo ze szkołą Pasha Gaming School i jej twórcą Jarosławem “Pashą” Jarząbkowskim, który został ambasadorem marki Łomża 0,0%.

Do zadań MediaComu w obszarze e-sportu należą m.in. strategia, planowanie i zakup mediów, koncept egzekucyjny, pomysły na niestandardowe aktywacje, wsparcie produkcyjne materiałów czy realizacja mechanizmów angażujących.

– E-sport jest zjawiskiem, które z każdym rokiem nabiera znaczenia i zyskuje popularność na całym świecie, a Polska nie jest tu wyjątkiem. Marka Łomża dostrzega i docenia ten nowy wymiar sportowej rywalizacji. Chcemy wspierać tę młodą dyscyplinę, budować wiedzę na jej temat wśród szerokiej publiczności oraz umożliwić wejście do e-sportowego świata osobom, które są odpowiednio zdeterminowane i wybrały go jako swoją drogę – mówi Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu firmy Van Pur.