M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ted Baker otwiera cyfrowy pop-up store

Katarzyna Woźniak | 22 kwietnia 2020, 06:00

Sieć odzieżowa w czasie pandemii wystartowała z nowymi działaniami.

W Wielkiej Brytanii sieć Ted Baker wystartowała z cyfrowym pop-up storem. Prezentuje w nim ubrania z limitowanej kolekcji, a zyski ze sprzedaży mają trafić do lokalnych społeczności i być pomocą w pandemii Covid-19.
Jako pierwsza do sprzedaży trafiła linia "Home Hope Love". Ceny wahają się od 5 funtów za wydruk plakatu A4 do 25 funtów za koszulkę. W linii pojawiają się też przedmioty domowe: ściereczki, filiżanki czy czapki.
Pieniądze ze sprzedaży pierwszej partii produktów zostaną przekazane organizacji charytatywnej Magic Breakfast, . Sklep wystartuje 1 maja.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,