M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ITV wprowadza nowy format reklamowy Shout Outs

( red. ) | 24 kwietnia 2020, 06:00

Na platformie cyfrowej ITV Hub w mikroklipach marki będą mogły wyrazić wdzięczność lub poinformować o oferowanym wsparciu.

Stacja ITV w Wielkiej Brytanii na swojej platformie cyfrowej ITV Hub wprowadza nowy format reklamowy Shout Outs. Dają one markom możliwość dzielenia się ważnymi informacjami o wsparciu lub wyrażenie wdzięczności w czasie epidemii koronawirusa. Shout Outs składa się z krótkich klipów wideo trwających od trzech do pięciu sekund. Format debiutuje w momencie, gdy nadawcy zmagają się z malejącymi przychodami z reklam pomimo wzrostu oglądalności. ITV Hub odnotował 82-proc. wzrost oglądalności, a platforma internetowa Channel 4 All4 odnotowała najlepsze w swojej historii wyniki kwartalne w pierwszych trzech miesiącach 2020 r.
 
(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,