M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carlsberg reklamuje nowy smak Somersby

Maciej Burlikowski | 22 kwietnia 2020, 06:00

Kampania TV i online.

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, rusza z kampanią reklamującą nowy smak piwa Somersby - Sparkling Rosé. Jak opisuje producent, to lekkie piwo, którego smak jest inspirowany różowym winem.

10-sekundowy spot telewizyjny będzie emitowany w stacjach Polsat, TVN oraz telewizyjnych kanałach tematycznych. Umieszczono go również w internecie (m.in. na kanale marki w serwisie YouTube).

Reklama została przygotowana przez agencję kreatywną Grey. Działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych, prowadzi agencja Kamikaze. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,