M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Netflix od początku roku zyskał 15,7 mln subskrybentów

Katarzyna Woźniak | 23 kwietnia 2020, 06:00

Serwis streamingowy cieszy się rosnącym zainteresowaniem widzów zamkniętych w domach.

Netflix poinformował, że w pierwszych trzech miesiącach 2020 r. zyskał ponad 15,7 miliona subskrybentów. W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie w pierwszym kwartale serwis zyskał 2,3 mln nowych subskrybentów, co łącznie daje 69,9 mln. W pozostałej części globu subskrypcję uruchomiło 13,5 mln osób.
Liczba subskrybentów wzrosła do 182,86 mln - to najlepszy wynik w historii. Poprzednio tak dobry wynik firma osiągnęła  w 2018 r. - 9,6 mln nowych użytkowników.
Serwis Netflix poinformował, że wygenerował przychód w wysokości 5,77 mld dolarów w porównaniu z 4,52 mld dolarów rok wcześniej, ale poniżej prognoz analityków na poziomie 5,75 mld dolarów. Zyski wzrosły do ​​709,1 mln dolarów z 344,1 mln dolarów w 2019 r.
Netflix podsumowuje, że opłacalne było priorytetowe traktowanie marketingu międzynarodowego w zamian za kampanie lokalne. Najwięcej subskrybentów odnotowali: "Ozark" (29 mln), "Love is Blind" (30 mln) i "Tiger King" (64 mln subskrybentów od początku roku).
Netflix spodziewa się mniejszego wzrostu w bieżącym kwartale, który kończy się w czerwcu. Firma prognozuje 7,5 mln nowych subskrybentów i około 6 mld dolarów sprzedaży i 820 mln dolarów zysku w nadchodzącym kwartale.
Disney Plus zebrał już ponad 50 mln subskrybentów, Comcast uruchomił w ubiegłym tygodniu Peacock dla ponad 15 mln subskrybentów, a HBO Max zadebiutuje 27 maja.

(The Drum)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,