Kraj

Allianz reklamuje zdalne ubezpieczenia

Zaplanowana na 1,5 miesiąca kampania online i mobile.

Allianz reklamuje zdalne ubezpieczenia
Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska zaplanowało kampanię w internecie i mobile, w której reklamuje możliwość zdalnej sprzedaży ubezpieczeń. Chce dotrzeć z przekazem nawet do 20 mln odbiorców. Kampania potrwa 6 tygodni. Kampania będzie prowadzona w internecie, w największych portalach w Polsce – oraz bezpośrednio do klienta – poprzez wysyłkę SMS-ów i maili bezpośrednio do tych klientów, którzy wyrazili zgody na otrzymywanie treści marketingowych.

– Dotychczasowym klientom przypominamy, że mogą się u nas ubezpieczyć zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Tym, którzy dziś poszukują nowego ubezpieczenia, chcemy zaprezentować markę Allianz jako znaną, solidną oraz przede wszystkim gotową do tego, aby za pośrednictwem Agenta załatwić wszystko zdalnie i szybko – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz w Polsce.

W działaniach kampanijnych kluczowym przekazem jest kierowanie klientów do agentów, którzy sprzedają zdalnie ubezpieczenia Allianz. Za strategię, merytorykę i realizację kampanii odpowiedzialny jest zespół marketingu Allianz Polska. Planowaniem i zakupem mediów oraz działaniami z zakresu SEM, afiliacji, mailingu oraz displayu zajmuje się dom mediowy Mediaplus oraz agencja Sales Tube.