Kraj

BBDO będzie wiodącą agencją TP SA, a Testardo - wspomagającą

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) potwierdziła oficjalnie rozstrzygnięcie prowadzonego od maja br. przetargu strategiczno-kreatywnego. Od 1 października wiodącą agencją, odpowiedzialną...

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) potwierdziła oficjalnie rozstrzygnięcie prowadzonego od maja br. przetargu strategiczno-kreatywnego. Od 1 października wiodącą agencją, odpowiedzialną za strategię komunikacji operatora na rynku masowym będzie BBDO Warszawa, zaś agencją wspierającą będzie Testardo Red Cell (informacje o rozstrzygnięciu przetargu podaliśmy już w DS “MMP” 1 września br.). Jak mówi Marek Hancke, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TP SA, BBDO i Testardo najlepiej zaprezentowały się w trakcie przetargu. – Najważniejsze było właściwe zrozumienie naszych założeń strategicznych i przełożenie ich na atrakcyjną i efektywną komunikację – wyjaśnia Hancke. Z obiema agencjami umowy zostaną podpisane na rok, z opcją przedłużenia, a system wynagradzania zakłada współodpowiedzialność agencji za efektywność komunikacji, jak również realizację celów biznesowych bezpośrednio związanych z kampaniami. Informacji o wartości budżetów przeznaczonych na kreację i produkcję reklam Telekomunikacja Polska nie podaje. Przypomnijmy, że do udziału w przetargu TP SA zaprosiła pięć agencji: poza BBDO i Testardo były to również: DDB Warszawa, TBWA/Warszawa i Upstairs Young & Rubicam. Wcześniej budżet TP był obsługiwany przez BBDO i DDB Warszawa. (MB)