Kraj

Tetley modyfikuje wizerunek i planuje wsparcie w telewizji

Tetley Polska planuje kampanię reklamową herbat Tetley. Trzon kampanii stanowić będzie telewizja. Pozycjonowanie marki ulegnie zmianie, co zostanie zasygnalizowane w...

Tetley Polska planuje kampanię reklamową herbat Tetley. Trzon kampanii stanowić będzie telewizja. Pozycjonowanie marki ulegnie zmianie, co zostanie zasygnalizowane w reklamie. Herbata Tetley zostanie przedstawiona jako bardziej nowoczesna i bardziej aspiracyjna. Nie będzie eksponowany tak bardzo jej brytyjski rodowód, co miało miejsce w kampanii ubiegłorocznej i sprzed dwóch lat. Konsekwentnie zrezygnowano także z hasła “Esencja Anglii” na rzecz “Esencja herbaty”. Ramy czasowe planowanej kampanii są nieznane. Nad kreacją filmu reklamowego pracuje zespół agencji reklamowej PZL, podobnie jak w poprzednich latach media zaplanuje i zakupi Optimum Media OMD. Aktualnie prowadzona jest promocja konsumencka zachęcająca do zebrania kolekcji 4 kubków Tetley. Potrwa ona do wyczerpania zapasów, a na jej potrzeby wyprodukowano 5-sek. film reklamowy, którego emisja odbywa się w TVP, Polsacie i TVN. Tetley Polska ma 5-proc. udział w ogólnopolskim rynku herbaty, którego wartość dystrybutor Tetley szacuje na ponad miliard zł. Najszybciej rosnącymi segmentami tego rynku jest kategoria herbat owocowych, zielonych, a także typu earl grey. (MKS)