Tetley Polska planuje kampanię reklamową herbat Tetley. Trzon kampanii stanowić będzie telewizja. Pozycjonowanie marki ulegnie zmianie, co zostanie zasygnalizowane w reklamie. Herbata Tetley zostanie przedstawiona jako bardziej nowoczesna i bardziej aspiracyjna. Nie będzie eksponowany tak bardzo jej brytyjski rodowód, co miało miejsce w kampanii ubiegłorocznej i sprzed dwóch lat. Konsekwentnie zrezygnowano także z hasła “Esencja Anglii” na rzecz “Esencja herbaty”. Ramy czasowe planowanej kampanii są nieznane. Nad kreacją filmu reklamowego pracuje zespół agencji reklamowej PZL, podobnie jak w poprzednich latach media zaplanuje i zakupi Optimum Media OMD. Aktualnie prowadzona jest promocja konsumencka zachęcająca do zebrania kolekcji 4 kubków Tetley. Potrwa ona do wyczerpania zapasów, a na jej potrzeby wyprodukowano 5-sek. film reklamowy, którego emisja odbywa się w TVP, Polsacie i TVN. Tetley Polska ma 5-proc. udział w ogólnopolskim rynku herbaty, którego wartość dystrybutor Tetley szacuje na ponad miliard zł. Najszybciej rosnącymi segmentami tego rynku jest kategoria herbat owocowych, zielonych, a także typu earl grey. (MKS)