M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Feeders Agency wygrywa przetarg Alpro

Katarzyna Kacprzak | 24 kwietnia 2020, 06:00

Zajmie się obsługą 360 marki oraz nadzorem strategiczno-kreatywnym nad wszystkimi działaniami komunikacyjnymi w mediach.

Feeders Agency wygrał przetarg na stałą obsługę 360 marki Alpro (Danone). To firma produkująca żywność i napoje wyłącznie na bazie roślin. W skład jej portfolio produktowego wchodzą m.in. napoje sojowe, migdałowe, ryżowe, desery smakowe oraz produkty z jogurtowymi kulturami bakterii.

Feeders Agency w ramach wygranego przetargu zajmie się obsługą 360 marki oraz nadzorem strategiczno-kreatywnym nad wszystkimi działaniami komunikacyjnymi Alpro w mediach. Planowane działania będą obejmować m.in. OOH, digital, influencerów, wejścia sponsorskie w telewizji, kampanię display programmatic. Feeders Agency prowadzi też komunikację i moderację kanałów social media Alpro. Start szerszej komunikacji zaplanowany jest na lato tego roku.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,