Kraj

Bref poszerza portfolio o produkty do pielęgnacji domu w wersji pro-nature

Henkel dołącza do portfolio nowe produkty przyjazne środowisku.

Bref poszerza portfolio o produkty do pielęgnacji domu w wersji pro-nature
Marka Bref z portfolio firmy Henkel poszerza portfolio o dwa nowe produkty: Bref Bathroom Spray i Bref Bathroom ProNature. Pierwszy ma skutecznie usuwać kamień oraz osady z mydła i wody. Rekomendowana cena detaliczna to 10,99 zł za 750 ml. Bref Bathroom ProNature, jak zapewnia biuro prasowe, zawiera 99,9% składników naturalnych. Ma zapewniać czystość, usuwając kamień oraz brud ze wszystkich powierzchni łazienkowych. Ma być przyjazny dla środowiska, co ma potwierdzać certyfikat EU Ecolabel. Firma zapewnia, że butelka wykonana w 100% z przetworzonego plastiku, w tym ≥25% z inicjatywy Social Plastic, czyli plastiku pozyskanego z oceanów. Rekomendowana cena promocyjna produktu to 10,99 zł/750 ml. Firma nie informuje o przewidywanym wsparciu marketingowym dla produktu.