Przetargi

W przetargu Bongrain Polska biorą udział cztery agencje reklamowe

Bongrain Polska planuje do końca listopada br. wybór agencji reklamowej, której powierzy kreatywno-strategiczny budżet serów pleśniowych Turek. W konkursie biorą...

Bongrain Polska planuje do końca listopada br. wybór agencji reklamowej, której powierzy kreatywno-strategiczny budżet serów pleśniowych Turek. W konkursie biorą udział cztery agencje, w tym Ad Fabrika FCB, która przygotowała ostatnią kampanię reklamową serów pleśniowych Sekret Mnicha, a wcześniej pracowała także z marką Turek. Działania reklamowe wobec marki Turek są planowane na przyszły rok. W tym roku Bongrain Polska intensywnie wspierał markę serów Sekret Mnicha, która zmieniła pozycjonowanie. Wybór agencji reklamowej nie ma wpływu na współpracę z domem mediowym, którym niezmiennie pozostaje Starcom. Kategoria serów pleśniowych jest zdominowana przez pięć głównych marek: Turek (należy do Bongrain Polska i ma 28 proc. rynku w ujęciu ilościowym, dane za grudzień 2004 – styczeń 2005 r.; źródło: Bongrain Polska na podstawie ACNielsena), Valbon (Hochland, 27 proc.), President (Lactalis Polska, 11 proc.), Sekret Mnicha (Bongrain Polska, 9 proc.) i Napoleon (Celia Polska, 3 proc.). (MKS)