M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BNP Paribas rusza z akcją #JeszczeBędziePrzepięknie [wideo]

Maciej Florek | 27 kwietnia 2020, 06:00

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada butik marketingowy ADHD Warsaw.

#JeszczeBędziePrzepięknie - pod takim hasłem rusza kolejna akcja Banku BNP Paribas, która jest formą wsparcia w czasie epidemii i wpisuje się w dotychczasowe działania banku na rzecz walki z koronawirusem. Motywem przewodnim działań jest znana piosenka zespołu Tilt "Jeszcze będzie przepięknie".

- Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie - słowa piosenki, które dodają otuchy i pozwalają uwierzyć, że wrócimy do normalności. Jestem przekonany, że będzie to inna normalność niż ta, którą pamiętamy. Wrócimy do normalności opartej na wartościach, zaufaniu i wspólnocie, a nie do wyimaginowanego "lepszego jutra". Do codzienności, razem z jej niedogodnościami i utrudnieniami, ale jakże przepięknej. Wpieramy walkę z COVID-19 w tym trudnym okresie na wielu płaszczyznach, tym działaniem chcemy dać nadzieję i nieść pozytywne emocje nam wszystkim, którzy tego bardzo potrzebujemy w obecnej sytuacji - mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas.

W ramach akcji #JeszczeBędziePrzepięknie powstały filmy. Działania pomocowe banku Bank BNP Paribas włączył się w bezpośrednie wsparcie finansowe na rzecz zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19, m.in. finansując zakup łącznie 1500 testów, kupując 20  tys. maseczek dla służby zdrowia. W ramach walki z wykluczeniem cyfrowym BNP Paribas zdecydował o przekazaniu na ten cel 150 bankowych komputerów, które trafią do organizacji partnerskich Banku i Fundacji BNP Paribas, stypendystów Programu Klasa oraz potrzebujących szkół i placówek opiekuńczo-wychowawczych, z którymi współpracują bankowi wolontariusze. Partnerem akcji "Jeszcze będzie przepięknie" jest onet.pl.

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada butik marketingowy ADHD Warsaw, za produkcję filmu reklamowego Warsaw Production. Za reżyserię odpowiadał Miłosz Sakowski.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,