Kraj

Agnieszka Pudło brand & business development directorem Newonce.media

Wcześniej pełniła funkcję brand activation managera marki H&M, z którą była związana od 2015 r.

Agnieszka Pudło brand & business development directorem Newonce.media
Agnieszka Pudło objęła stanowisko brand & business development directora grupy Newonce.media. To nowe stanowisko związane ze zmianą struktury firmy. Pudło wcześniej pełniła funkcję brand activation managera marki H&M, z którą była związana od 2015 r.
Agnieszka Pudło kieruje nowo powstałym działem brand & business development, którego zadaniem jest stała weryfikacja modelu biznesowego firmy oraz wdrażanie i rozwój projektów poszerzających portfolio grupy. Odpowiada również za budowanie relacji ze strategicznymi partnerami firmy.
W swoim poprzednim miejscu pracy Agnieszka Pudło odpowiadała za ATL, BTL i projekty niestandardowe H&M, w tym m.in. flagowy projekt marki – festiwal “H&M Loves Music”. Wcześniej pracowała również dla takich marek jak: River Island, Aldo, New Look, Gap, Esprit.
Newonce.media to skierowana do wielkomiejskiego odbiorcy grupa mediowa, którą tworzą portale Newonce.net i Newonce.sport, internetowe Newonce.radio, drukowany magazyn Newonce.paper oraz stacjonarny Newonce.bar.