PepsiCo stawia na rozwój segmentu produktów bezcukrowych – firma poszerza ogólnopolską ofertę o nową Pepsi o smaku mango. Oprócz nowego smaku producent odświeża wizualnie całą rodzinę wariantów smakowych oraz Pepsi Max i oferuje nowe opakowania. O nowościach w ofercie informuje w kampaniach dla Pepsi Max i Pepsi Mango.
Cole smakowe Pepsi są teraz pakowane w “zakręconą” butelkę AXL, która, jak zapewnia producent, w całości nadaje się do recyklingu. Oprócz butelek producent zachęca konsumentów do zakupu Pepsi bezcukrowych w aluminiowych puszkach (standard oraz sleek).
2020 to rok silnych kampanii dla Pepsi bezcukrowych. Od lutego trwa kampania Pepsi Max, od kwietnia ruszyła Pepsi Mango. Obejmuje ona działania reklamowe w telewizji, mediach społecznościowych (YouTube, Facebook i Instagram), współpracę z influencerami (m.in. Jakobem Koselem, Martą Wierzbicką, Adamem Wiejakiem, Wiktorią Gąsiewską czy Taste of Warsaw), promocję outdoorową, jak również specjalne materiały POS. Lokalizację spotu reklamowego przeprowadziła agencja BBDO, a formaty cyfrowe przygotowała agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiada OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.