Kraj

Rieber Foods wspiera reklamą sprzedaż kawy zbożowej Anatol

Rieber Foods Polska SA, który pod swoją marką Delecta poza deserami w proszku i sosami warzywnymi oferuje też kawę zbożową...

Rieber Foods Polska SA, który pod swoją marką Delecta poza deserami w proszku i sosami warzywnymi oferuje też kawę zbożową Anatol, po raz pierwszy wspiera ją reklamą w mediach. Działania reklamowe, które potrwają do połowy października br., obejmują emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich w TVP1 (m.in. w trakcie programu “Kawa czy herbata”, przed blokami filmowymi “Piątkowe kino” oraz “Hit na sobotę”, przed teleturniejami “Jaka to melodia?” oraz “Zakochana Jedynka”), a także reklamę połączoną z insertem produktowym w magazynie “Claudia”. Ponadto zaplanowano degustacje w 80 biurach państwowych ZUS, urzędach skarbowych, urzędach gmin i miast w 8 największych miastach w Polsce. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Anatol wśród konsumentów, budowanie wizerunku marki Delecta jako marki żywnościowej oraz poinformowanie o wprowadzanym nowym wariancie: mocnej kawie Anatol. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom. Do tej pory jedyną firmą, która reklamowała w mediach kawę zbożową, była spółka Biogran ze Skawiny k. Krakowa, producent kawy Inka. (MB)