M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MBank ponownie zwraca uwagę na bezpieczeństwo w internecie

Maciej Burlikowski | 29 kwietnia 2020, 06:00

Kampanię "Poczuj się pewniej w sieci" przygotowała agencja BBDO.

Bank mBank (grupa Commerzbank) prowadzi kampanię reklamową pod hasłem: "Poczuj się pewniej w sieci", w której zwraca uwagę na aspekty związane z cyberbezpieczeństwem. Bank zachęca do skorzystania z usługi CyberRescue. To zespół specjalistów, którzy dbają o bezpieczeństwo klientów mBanku w sieci. To m.in. alerty, czyli informacje wysyłane przez specjalistów CyberRescue o nowych zagrożeniach w sieci, porady dotyczące odpowiedniego zachowania w przypadku budzących wątpliwość komunikatów, zapytań, wiadomości w internecie czy sklepów online, w których chcemy zrobić zakupy, oraz pomoc ekspertów w przypadku "cyber zdarzenia", np. włamania do skrzynki mailowej, utraty danych, pomocy w procesie reklamacji w sklepie online itp. 

Bank podaje, że z tej usługi korzysta już ponad 100 tys. jego klientów.

Spoty reklamowe są publikowane na kanale YouTube i w mediach społecznościowych. Kampanię przygotowała agencja reklamowa BBDO.

Czytaj więcej na temat: , , ,