M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lavazza wprowadza linię kaw we współpracy z PepsiCo.

Katarzyna Woźniak | 4 maja 2020, 06:00

Marka wkracza w segment gotowych do spożycia kaw mrożonych.

Marka Lavazza wkracza w segment gotowych do spożycia kaw mrożonych i wraz z partnerem, firmą PepsiCo,, wprowadza na rynek dwie nowości: Cappuccino oraz Double Espresso. Kawy w formacie on the go są produkowane i dystrybuowane właśnie we współpracy z PepsiCo.
Badanie agencji badawczej Maison & Partners powstałe na zlecenie włoskiej firmy Lavazza wskazuje, że 83% Polaków pije kawę codziennie, a 52% nawet kilka razy w ciągu dnia. Spożycie kawy w Polsce systematycznie rośnie, statystyczny Polak wypija napar z około 3 kg ziaren kawy rocznie, co w zaokrągleniu odpowiada jednej filiżance dziennie. Najchętniej sięgamy po kawę z mlekiem (57%) bądź słodzoną (22%).
Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza dostępne są w dużych sieciach handlowych, sklepach lokalnych, sprzedaży online, a także na wybranych stacjach benzynowych.
Działania promocyjne marki obejmować będą kampanię w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), z wykorzystaniem różnorodnych formatów promocji, takich jak wideo, kinografiki, GIF-y i bumpery. Marka podjęła również współpracę z influencerami. W punktach sprzedaży pojawią się specjalne materiały POS.
Za kreację odpowiada VML Italy, w działania promocyjne zaangażowany jest dom mediowy Wavemaker, a za obsługę PR kampanii odpowiada Questia PR.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,