M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank Millennium proponuje otwieranie kont poprzez selfie

Maciej Burlikowski | 4 maja 2020, 06:00

Kolejna reklama banku, którą Radek Kotarski nakręcił samodzielnie, nie wychodząc z domu.

Bank Millennium rozpoczął nową kampanię, w której reklamuje możliwość zdalnego otwierania kont z wykorzystaniem selfie. To kolejny spot, który Radek Kotarski, bohater reklam banku, nakręcił samodzielnie, nie wychodząc z domu.

Bank udostępnia rozwiązanie, które umożliwia założenie konta w pełni zdalnie, z wykorzystaniem potwierdzenia tożsamości klienta na podstawie zdjęć dowodu osobistego i twarzy.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, a internetowej LiquidThread i Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,