Zagranica

ITV zaprasza widzów do tworzenia własnych spotów reklamowych

Do akcji włączają się duże marki: Honda, Walkers, Weetabix i Haribo.

Stacja ITV zachęca widzów do tworzenia własnych wersji spotów telewizyjnych na potrzeby “Przerwy reklamowej”. Do akcji włączyły się duże marki i marketerzy: Aldi, Honda, Haribo, Walkers i Weetabix. Akcja nosi tytuł The People’s Ad Break. Pasmo ma służyć rozrywce, a przy tym skłonić widzów do reinterpretacji istniejących popularnych spotów reklamowych. Zostanie wyemitowane na antenie 23 maja – dział reklamy stacji wybierze najbardziej oryginalne spoty, które stanowią najciekawsze i najbardziej innowacyjne repliki istniejących reklam. 

Wszystkie spoty reklamowe tworzone przez użytkowników będą oceniane przez panel ekspertów branżowych, w skład którego wchodzą: dyrektor wykonawczy ITV Tony Pipes, dyrektor kreatywny ITV Katie Burrows, dyrektor ITV ds. strategii i planowania Kate Waters, dyrektor kreatywny Grupy MullenLowe Mark Elwood i dyrektor ds. innowacji System1 Orlando Wood.

(Campaign)