M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Karty podarunkowe dla firm dostępne na Instagramie

Paweł Piasecki | 6 maja 2020, 06:00

To kolejne z narzędzi pomyślanych jako wsparcie dla małych i średnich firm borykających się ze skutkami pandemii COVID-19.

Przedsiębiorcy, którzy chcą zaoferować karty podarunkowe na Instagramie, muszą spełnić trzy warunki: mieć na platformie konto firmowe, przestrzegać zgodności z zasadami monetyzacji dla partnerów oraz skonfigurować usługę u jednego z partnerów (Square lub Kabbage). Mogą wtedy dodać naklejkę Karty podarunkowej w Stories oraz umieścić przycisk na profilu firmy. Pozwoli to użytkownikom na zakup karty. Ten rodzaj wsparcia ma szczególne znaczenie dla firm niemogących prowadzić normalnej działalności z powodu pandemii, m.in. z branży gastronomicznej.
 
Karty podarunkowe to kolejne narzędzie po wprowadzonych w połowie kwietnia br. naklejce do składania zamówień oraz przycisku "Działania", nakierowane głównie na wspieranie drobnych przedsiębiorców.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,