Zagranica

Al Kelly nowym dyrektorem kreacji w agencji Strawberry Frog

Al Kelly rozpocznie pracę na stanowisku executive creative directora w agencji Strawberry Frog Amsterdam, gdzie zajmie się m.in. obsługą globalnego...

Al Kelly rozpocznie pracę na stanowisku executive creative directora w agencji Strawberry Frog Amsterdam, gdzie zajmie się m.in. obsługą globalnego budżetu marki Heineken (70 mln funtów), który agencja wygrała w sierpniu tego roku, pokonując w ostatniej fazie przetargu McCann-Erickson. Przejście do Strawberry Frog Amsterdam oznacza dla Kelly’ego rezygnację ze stanowiska creative directora w agencji Goodby Silverstein & Partners w San Francisco, gdzie pracował przez ostatnie 11 lat, nadzorując kampanie dla Saturna, Haagen-Dazs, Budweisera, Got Milk, Polaroid, Nike Skateboarders, za którą otrzymał Grand Prix w Cannes. W Strawberry Frog Amsterdam zajmie się pracą dla Diet Coke, Sara Lee, Asics i Gas Jeans. Pierwszym jednak zadaniem będzie nakręcenie nowego filmu reklamowego dla marki Heineken. (“BrandRepublic”)