Kraj

Milka poszerza portfolio o produkty dla dzieci

Mondelez inwestuje w produkty dla dzieci.

Milka poszerza portfolio o produkty dla dzieci
Marka Milka z portfolio Mondelez wprowadza na rynek nowe produkty dla dzieci. Oferta Milka dla dzieci obejmuje pięć produktów: okrągłe czekoladki z zabawkami do kolekcjonowania – Milka Secret Box, tabliczkę Milka Milki Moo, czekoladowe batoniki Milka Moo w dwóch wariantach smakowych i okrągłe czekoladki – Milka Twists. Słodycze
w szerokiej dystrybucji będą dostępne w maju.
Wszystkie z pięciu produktów dostępne są m.in. w sieci sklepów Żabka, Carrefour, Tesco, Polomarket oraz sklepach kanału tradycyjnego.
Uzupełnieniem komunikacji będzie podstrona, na którą kierować będzie QR kod znajdujący się wewnątrz opakowania Milka Secret Box. Konsumenci znajdą na niej opisy zabawek, a także inspiracje do wspólnej zabawy rodziców z dziećmi.
Firma na razie nie informuje o przewidywanym wsparciu marketingowym dla produktu.