M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Schulz Brand Friendly dla marki Sachol

Katarzyna Woźniak | 8 maja 2020, 06:00

Agencja przygotowała kampanię telewizyjną.

Wystartowała kampania telewizyjna dla marki Sachol z portfolio Bausch Health Polska. Za kreację kampanii odpowiada krakowska agencja Schulz Brand Friendly.
Sachol to lek przeciwzapalny stosowany w leczeniu stanów zapalnych jamy ustnej i dziąseł oraz chorób przyzębia.
Celem kampanii jest podkreślenie uniwersalności stosowań żelu.
 – Koncept "Wszystkie twarze” powstał wcześniej i zakładał shooting, ale realizacja przypadła na czas obowiązywania najostrzejszych ograniczeń spowodowanych pandemią. Mocno wpłynęło to na charakter naszej pracy. Po rozważeniu różnych opcji postanowiliśmy oprzeć montaż na materiałach z banków wideo, co okazało się ciekawym wyzwaniem - mówi Jarosław Pawłowski, senior copywriter z Schulz Brand Friendly.
Kampania będzie obejmować display, emisję spotu w telewizji i w digitalu, a także wykorzystanie materiałów POS. Media kampanii kupuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,