M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lotos podnosi na duchu

Maciej Burlikowski | 7 maja 2020, 06:00

Elementem kampanii wizerunkowej są murale w 5 miastach.

Grupa Lotos, drugi po PKN Orlen koncern naftowy w Polsce, prowadzi kampanię mającą podtrzymać na duchu w czasie epidemii koronawirusa. Kampania pod hasłem: "Każdy czeka na swoje NAJ" jest prowadzona w mediach, ale towarzyszą jej także realizacje w postaci murali w pięciu miastach: Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Na każdym z nich znajduje się także symbol pandemii − rękawiczki, maska, przyłbica, kombinezon lub tablet. Zestawiono obrazy zwyczajnego życia z niepasującymi, a obecnie koniecznymi przedmiotami. (na zdj. realizacja w Krakowie). Ich wykonaniem zajęły się firmy: Good Looking Studio, Braughman Group. W ramach tej akcji uczestnicy programu lojalnościowego Lotosu Navigator mogą przekazać swoje punkty na badania związane z leczeniem koronawirusa.

- Z kampanii „Każdy czeka na swoje NAJ” płyną dwa przesłania. Pierwsze to realna możliwość pomocy, aby wspólnie walczyć z pandemią. Kierowcy mogą przekazywać punkty na badania nad leczeniem koronawirusa. Drugie przesłanie to tęsknota za emocjami, których nie możemy obecnie przeżywać. Stworzone w ramach akcji murale to dziś wizualizacja nadziei na powrót normalności. Wizualizacja, która - miejmy nadzieję - już niedługo stanie się wspomnieniem minionych dziwnych czasów - mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu Grupy Lotos.

Kreację reklam ATL do tej kampanii przygotowała agencja Havas Warsaw, media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith.

Czytaj więcej na temat: , , ,