M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Heineken z zabawną kampanią o kwarantannie

Katarzyna Woźniak | 7 maja 2020, 06:00

Producent piwa z przymrużeniem oka o problemach konsumentów podczas połączeń online i wspólnego picia piwa podczas pandemii.

 Marka piwa Heineken wystartowała kampanią zabawnie dokumentującą domowe "niebezpieczeństwa" związane z rozmowami online i jednoczesnym piciem piwa.
W spocie oglądamy montaż zabawnych perypetii ludzi, którzy próbują spotkać się na piwo online: mierzą się ze słabym połączeniem, atakiem domowych zwierząt, brakiem miejsca, żeby jednocześnie podłączyć telefon i konsumować trunek. Za koncept kampanii odpowiada Publicis.
Spot został nakręcony w czasie narodowej kwarantanny przez pracowników firmy produkcyjnej Smuggler. W spocie wystąpili ich współlokatorzy i autentyczni rozmówcy. Za reżyserię spotu odpowiada Chris Smith, który zrealizował dla marki takie spoty jak "Tiger King” i "Fyre Festival”, a reżyserował zdalnie z domu w Los Angeles. W tle słyszymy piosenkę Davida Lee Rotha „That's life”.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,