M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McCann Worldgroup odpowiada za social media dla Mastercarda

Katarzyna Kacprzak | 8 maja 2020, 06:00

Przez ostatni rok agencja współpracowała z marką w tym obszarze projektowo.

Agencja McCann przejęła prowadzenie kanałów social media dla Mastercarda w Polsce. Pierwsze działania agencji w ramach nowej współpracy rozpoczęły się już z końcem marca wraz z kampanią "Płać zbliżeniowo do 100 zł bez PIN” każdą kartą Mastercard.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych dla Mastercarda, w tym strategię obecności marki na Facebooku i Instagramie, kreację oraz samą egzekucję treści. Przez ostatni rok McCann współpracował z marką Mastercard w tym obszarze projektowo, odpowiadając m.in. za ideę kreatywną oraz kampanie muzyczne obejmujące takie wydarzenia jak Orange Warsaw Festival, Kraków Live Festival, Open’er Festival i Pol’and’Rock. W ramach zadań agencji znalazły się również relacje z wyselekcjonowanymi influencerami, a także aktywacja "Noce Bezcennych Niespodzianek" przeprowadzona na FB i IG Mastercard.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Czytaj więcej na temat: , , , ,