M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Huawei idzie na wojnę cenową

Maciej Burlikowski | 11 maja 2020, 06:00

Nowe smartfony poniżej 400 zł.

Huawei Polska, krajowy oddział chińskiego koncernu technologicznego, wprowadza na rynek nową serię smartfonów Y i rzuca konkurentom wyzwanie cenowe. Marketer model Y5P z 32 GB pamięci wycenił na 399 zł, zaś model Y6P (64 GB pamięci) - na 599 zł.

To reakcja na spowolnienie całego rynku związane z epidemią koronawirusa, a dodatkowo Huawei, który z powodu amerykańskich sankcji nie może korzystać z usług Google, w tym z jego sklepu z aplikacjami, notował w ostatnim czasie spadki udziałów w Polsce. Jego udział ilościowy w ub.r. spadł z 30% do 20%.

Producent będzie więc w reklamach promował swój własny sklep z aplikacjami AppGallery. Zachęca konsumentów do kupowania telefonów i korzystania z jego własnego sklepu z aplikacjami, oferując m.in. bezpłatnie polską nawigację AutoMapa, 20 zł rabatu przy zakupach za min. 50 zł w aplikacji Allegro.pl oraz 3-miesięczny bezpłatny dostęp do aplikacji Empik Go.

Kampania reklamowa nowych smartfonów serii Y będzie prowadzona w telewizji, internecie i radiu. Będzie w niej występował piłkarz Robert Lewandowski, ambasador marki Huawei.

Dla Huawei w Polsce pracują reklamowo m.in. agencje Havas Warsaw, DDB, Stor9_, dom mediowy Wavemarker oraz agencja PR Cohn & Wolfe (Grey Group Poland).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,