M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

RECMA: UM, Carat i Havas najlepsze pod względem witalności

Maciej Florek | 11 maja 2020, 06:00

Międzynarodowe zestawienie dotyczy roku 2019.

RECMA przygotowała zestawienie najlepszych sieci mediowych na świecie pod kątem wskaźnika "vitality" za 2019 r. Czołówkę otwierają UM (11,4 pkt), Carat (10,7 pkt) i Havas Media (10,2 pkt). Pierwszą piątkę zamykają MediaCom (8,5 pkt) i Initiative (7,3 pkt).

Wskaźnik "vitality" powstaje w oparciu o dziewięć kryteriów, wlicza się w nie m.in. konkurencyjność w przetargach na przestrzeni trzech ostatnich lat, budżety wygrane vs. stracone z ostatnich 12 miesięcy, udział w przetargach (nawet w przegranych), nagrody dla agencji czy stabilność zespołu menedżerskiego.

Zestawienie powstało w oparciu o ewaluację 700 agencji w 47 krajach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,