Kraj

CDA zwiększyło przychody o ponad 50%

Serwis VoD ma już 266 tys. abonentów.

Firma CDA, prowadząca internetowy serwis wideo na życzenie (VoD), w I kwartale br. miała 12,4 mln zł przychodów ze sprzedaży abonamentów, o 53% więcej niż w analogicznym okresie ub.r. (8,1 mln zł). Na koniec marca br. abonamenty CDA Premium miało wykupione 266 tys. osób. W ciągu roku ich liczba wzrosła o 80 tys., a tylko w trakcie pierwszych trzech miesięcy br. – o 35 tys.

Według firmy narzucone przez rząd ograniczenia w związku z epidemią koronawirusa – powszechna izolacja, zamknięcie kin, ograniczenia w przebywaniu w sklepach i galeriach handlowych zachęcały ludzi do pozostania w domu i częstszego niż zwykle konsumowania treści VoD.

Z emisji reklam serwis zebrał w trakcie tych trzech miesięcy blisko 630 tys. zł, o ok. 10% więcej niż w analogicznym okresie ub.r.

Tagi