Zagranica

PepsiCo uruchamia potężny sklep internetowy

Gigant FMCG inwestuje w sprzedaż bezpośrednią.

PepsiCo zdecydowało się na wielką inwestycję w sprzedaż bezpośrednią. Gigant wykupił dwie domeny: Snacks.com i PantryShop, przez którą konsumenci bezpośrednio będą mogli kupić swoje ulubione przekąski.
PantryShop.com umożliwia konsumentom zamawianie pakietów marek, w tym Quaker, Gatorade, SunChips i Tropicana. PepsiCo podkreśla, że przygotowało pakiety z myślą o potrzebach wszystkich domowników.
Druga strona internetowa, Snacks.com, oferuje takie marki jak Ruffles, Cheetos i Lay’s. Obie strony zostały opracowane wewnętrznie i są obecnie dostępne tylko w Stanach Zjednoczonych.
Jak poinformowało Fast Company, firma PepsiCo odnotowała 10% wzrost zysków w zeszłym miesiącu, co miało związek z gromadzeniem przez ludzi jedzenia na zapas w obliczu pandemii. Jednak nowy model konsumpcyjny spowodował, że ​wiele zakupów odbywa się teraz całkowicie online. PepsiCo zdało sobie sprawę, że poprzez sprzedaż bezpośrednią można zarobić więcej pieniędzy przy mniejszych kolizjach rynkowych.

(CNN)