M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis Worldwide Polska dla marki BFGoodrich w Polsce i Czechach

Katarzyna Kacprzak | 14 maja 2020, 06:00

Akcja promocyjna jest realizowana w wybranych punktach sprzedaży do 31 lipca 2020 r. Internetowe kreacje reklamowe zobaczymy na łamach serwisów branżowych.

Kampania agencji Publicis Worldwide Polska dla marki BFGoodrich będzie prowadzona w Polsce i Czechach. Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę wygrać m.in. Apple iPhone 11. Adresatami są przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup opon ciężarowych BFGoodrich i zarejestrują fakturę na wskazanej stronie. Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Akcję nagłaśnia kampania pod hasłem "Be the real one – ruszaj po nagrody".

– Centralnym elementem akcji jest platforma internetowa umożliwiająca rejestrację uczestników i dowodów zakupu oraz wybór nagród. Platforma ta jest częścią większego ekosystemu do obsługi działań promocyjnych, który od lat rozwijamy i z powodzeniem stosujemy podczas realizacji projektów dla naszych klientów. Posiadania takiego rozwiązania zapewnia nam możliwość uruchomienia akcji dla naszych klientów w bardzo krótkim czasie. Ponadto nasza platforma nie tylko pozwala na organizację akcji promocyjnych dla klientów B2B i B2C, ale zapewnia narzędzia do kompleksowej obsługi back-office, od wysyłki nagród począwszy, na przepływach finansowych kończąc – mówi Damian Hejduk, odpowiadający w agencji Publicis Worldwide Polska za obszar związany z CRM oraz akcjami promocyjnymi.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,