M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark podkreśla swoje pochodzenie i poleca się na wspólny stół

Katarzyna Woźniak | 18 maja 2020, 06:00

Wystartowała kampania flagowej marki Maspeksu.

Wystartowała kampania marki Tymbark z portfolio Maspeksu. Jej główny komunikat dotyczy naturalności, swojskości, marka podkreśla też, że poleca się do wspólnego posiłku. Kampanii telewizyjnej towarzyszą jej dodatkowe odsłony w social mediach i bankomatach.
Spot podkreśla także fakt, że Tymbark to polska marka, kojarzona ze swoją lokalnością, pomimo światowego zasięgu.
Powstały i emitowany w czasie trwających obostrzeń i nietypowej sytuacji społecznej spot ma zaakcentować, że niezależnie od warunków, warto cieszyć się wspólnymi posiłkami i czasem spędzanym z bliskimi. Siłą kampanii jest jej szeroki zasięg – emitowana jest w około 60 ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Za kreację kampanii odpowiada Brainbox. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,