M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

7 Street wprowadziła na rynek nową markę pizzerii Frentzza - Pizza & Friends

Katarzyna Woźniak | 14 maja 2020, 06:00

Właściciel m.in. Meet & Fit poszerza portfolio swoich marek gastronomicznych.

Na przełomie kwietnia i maja firma 7 Street Łukasz Błażejewski, mająca w portfolio takie marki gastronomiczne jak 7 Street – Bar & Grill, Meet & Fit – Slow Food oraz Woody’s – Premium Burgers, wprowadziła kolejną markę Frentzza – Pizza & Friends. Poszerza ona portfolio o markę skupiającą się na pizzy z prawdziwych włoskich składników. 
Frentzza – Pizza & Friends ma być miejscem, gdzie można zjeść pizzę z tradycyjnych produktów, ale także wybrać jedną z wielu w 100% roślinnych pizz. Jak zapewnia biuro prasowe, pizze z menu Frentzza to kompozycje z włoskich składników przy zachowaniu umiarkowanych cen. Oprócz klasycznych pizz w menu znajdują się wegańskie, można również samodzielnie skomponować pizzę z dowolnie wybranych składników.
Frentzza działa obecnie na warszawskim Mokotowie, a w trzecim tygodniu maja ruszy w Elblągu. Obecnie ze względu na wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu restauracji, w związku z pandemią COVID-19, firma prowadzi sprzedaż tylko z dostawą poprzez stronę Frentzza.pl oraz we współpracy z portalami. Firma zapowiada, że po zniesieniu ograniczeń rusza z ekspansją i chce otwierać kolejne lokale z obsługą gości.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,