M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polskie Stowarzyszenie Public Relations członkiem Global Alliance

Magdalena Soroczyńska | 18 maja 2020, 06:00

Obecność w GA ma ułatwić polskim członkom poszukiwanie zagranicznych partnerów.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) dołączyło do grona członków konfederacji Global Alliance for Public Relations and Communications Management (GA), która zrzesza ponad 70 krajowych organizacji z branży public relations. 

– Za naszą decyzją przemawiały liczne argumenty. Między innymi wielki potencjał biznesowego networkingu, różnorodne projekty obejmujące wiele państw i polski głos regularnie zabierany w światowej dyskusji nad przyszłością i wyzwaniami public relations – wyjaśnia Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. 

– Obecność w GA zapewni naszym członkom dostęp do unikatowej wiedzy z zakresu komunikowania i PR oraz ułatwi poszukiwania zagranicznych partnerów. Dla nas to także szansa na promowanie polskiej branży PR na arenie międzynarodowej. To wreszcie sposób na skuteczne i systematyczne zwracanie uwagi na to, co interesującego się dzieje na naszym rynku – powiedziała Emilia Zakrzewska, wiceprezes PSPR.

Z myślą o członkach GA PSPR uruchomi wkrótce anglojęzyczną wersję swojej strony internetowej, gdzie będzie informować o działaniach podejmowanych w Polsce i za granicą. PSPR zamierza także aktywnie reprezentować branżę public relations w wydarzeniach oraz inicjatywach organizowanych przez GA. Stowarzyszenie chce być także głównym partnerem GA w Polsce w zakresie realizowanych przez nich badań.

Global Alliance for Public Relations and Communication Management jest organizacją non profit z siedzibą w Szwajcarii. Działa od 1996 r. i zrzesza 72 stowarzyszenia PR-owe na sześciu kontynentach. Misją Global Alliance jest ujednolicenie charakterystyki zawodu PR-owca, podniesienie standardów zawodowych na całym świecie, dzielenie się wiedzą z korzyścią dla jej członków i bycie globalnym głosem public relations w interesie publicznym.

 

Czytaj więcej na temat: ,