M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

L'Oreal wspiera branżę fryzjerską w otwarciu salonów

Magdalena Soroczyńska | 14 maja 2020, 06:00

Koncern uruchomił szereg działań mających na celu ułatwienie fryzjerom powrót do pracy 18 maja br.

L'Oréal uruchamia pakiet działań, które pomogą salonom fryzjerskim w ponownym otwarciu, które ma nastąpić 18 maja br. W Polsce działa około 28 tys. salonów fryzjerskich, z czego ok. 7 tys. współpracuje z L’Oréal Polska.

L'Oréal dostarczy 220 tys. masek ochronnych salonom fryzjerskim w całym kraju oraz 6 tys. butelek żelu do sanityzacji rąk wyprodukowanego w fabryce L’Oréal. Po wznowieniu działalności salonów produkty te, a w
późniejszym terminie maseczki, będzie można zamówić za pośrednictwem działu obsługi klienta L'Oréal oraz partnerów handlowych.

L'Oréal opracował również pakiet materiałów informacyjnych, które ułatwią organizację pracy fryzjerów zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. Od 17 marca koncern zamroził płatności od wszystkich niezależnych salonów i fryzjerów współpracujących z markami w Polsce oraz dla dystrybutorów. W Polsce około 1 tys. klientów skorzystało z tej inicjatywy. W Europie pomoc otrzymało 65 tys. salonów, a na całym świecie — prawie 100 tys.

Dział Produktów Profesjonalnych pod koniec marca stworzył w mediach społecznościowych platformę przeznaczoną dla branży fryzjerskiej, do której dostęp mają wszyscy zainteresowani, gdzie przekazywana jest wiedza z zakresu prawa, księgowości oraz finansów. Obecnie na platformie jest zarejestrowanych ponad 4,2 tys. fryzjerów i stylistów z całego kraju.

L’Oréal wprowadził również szkolenia online, ułatwiając możliwość zdobycia i odświeżenia wiedzy dot. profesjonalnych usług fryzjerskich, oraz informacje jak przeprowadzać konsultacje online. Firma udostępniła także L’Oréal Access: platformę e-learningową przeznaczoną dla profesjonalistów branży fryzjerskiej. Jest dostępna w 20 krajach, w tym od 5 maja w Polsce. Oferuje tutoriale, webinary i internetowe moduły szkoleniowe dające fryzjerom możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. W ciągu niespełna dwóch tygodni na platformie zarejestrowało się już ponad 500 użytkowników z Polski.

 

Czytaj więcej na temat: ,