M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wzrosty słuchalności stacji informacyjnych, Trójka tonie

Katarzyna Woźniak | 15 maja 2020, 06:00

Pandemia popchnęła nas w kierunku największych stacji i informacji.

W najnowszej fali badania Ratio Track luty-kwiecień 2020 niezmiennie na czele zestawienia najpopularniejszej stacji radiowej w Polsce znalazł się RMF FM (Grupa RMF) ze słuchalnością na poziomie 29,8%, co oznacza wzrost w porównaniu z poprzednią falą badań listopad 2019 - styczeń 2020 o 1,3 p.p.
O 0,4 p.p. do 13% podskoczyły również wyniki Radia Zet (Eurozet) w najnowszej fali badania w porównaniu z poprzednią. O 0,4 p.p. do 5,3% urosły również wyniki słuchalności Programu Pierwszego Polskiego Radia w porównaniu z falą badań listopad 2019 - styczeń 2020. Kolejne drastyczne spadki notuje Trójka - w najnowszej fali badania wróciła do najniższego w historii wyniku słuchalności na poziomie 4,7% (analogiczny wynik w fali sierpień-październik 2019), a po dobiciu listopad 2019 - styczeń 2020 do 5,9%.
Słuchalność radia Tok FM (Agora) utrzymała się na tym samym poziomie w porównaniu z poprzednią falą badania.
Wzrost słuchalności o 0,3 p.p. odnotowało w najnowszej fali badania również Radio Maryja i wyniosło obecnie 1,7%.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,