Firma piwowarska Carlsberg Polska startuje z emisją własnego programu komediowego dla marki piwa Žatecký w serwisie YouTube pt. “Dobre Noviny by Žatecký”. Prowadzą go dwaj znani standuperzy – Michał Kempa i Piotr Szumowski, którzy w żartobliwy sposób komentują aktualną sytuację, skupiając się na pozytywnych informacjach i wydarzeniach. Poszczególne odcinki nagrywane są co tydzień. W całym cyklu programu zostanie wyemitowanych łącznie 10 odcinków.
– Program daje chwilę wytchnienia i nadziei, pokazując, że w obecnej sytuacji mają miejsce także pozytywne wydarzenia – podkreśla Anita Matuszewska, straszy specjalista ds. marketingu w Carlsberg Polska. – Michał Kempa i Piotr Szumowski doskonale wiedzą, jak rozbawić widzów i przekazać im pozytywną energię.
Za koncepcję kreatywną programu odpowiada agencja digitalowa Reprise, za produkcję – Dynamo Film, za postprodukcję – Delapost. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.