Kraj

Marka piwa Žatecký z własnym programem na YouTube

Koncepcja: Reprise, produkcja: Dynamo Film.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc8QQrbmuA8A%26has_verified%3D1%22%7D
Firma piwowarska Carlsberg Polska startuje  z emisją własnego programu komediowego dla marki piwa Žatecký w serwisie YouTube pt. “Dobre Noviny by Žatecký”. Prowadzą go dwaj znani standuperzy – Michał Kempa i Piotr Szumowski, którzy w żartobliwy sposób komentują aktualną sytuację, skupiając się na pozytywnych informacjach i wydarzeniach. Poszczególne odcinki nagrywane są co tydzień. W całym cyklu programu zostanie wyemitowanych łącznie 10 odcinków.

– Program daje chwilę wytchnienia i nadziei, pokazując, że w obecnej sytuacji mają miejsce także pozytywne wydarzenia – podkreśla Anita Matuszewska, straszy specjalista ds. marketingu w Carlsberg Polska. – Michał Kempa i Piotr Szumowski doskonale wiedzą, jak rozbawić widzów i przekazać im pozytywną energię.

Za koncepcję kreatywną programu odpowiada agencja digitalowa Reprise, za produkcję – Dynamo Film, za postprodukcję – Delapost. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.