M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Headspace z pierwszą reklamą telewizyjną [wideo]

( red. ) | 15 maja 2020, 06:00

Aplikacja medytacyjno-zdrowotna promuje darmowy roczny dostęp dla bezrobotnych Amerykanów.

30-sekundowy spot telewizyjny dla Headspace - aplikacji obiecującej, że "zaopiekuje się naszym umysłem" - stworzyła agencja kreatywna Gut z Miami. Podobnie jak w aplikacji w reklamie pojawiają się żywe kolory  i animowane postacie-znaki graficzne, które dzięki medytacji z zestresowanych zmieniają się w wyluzowane.

Narratorem jest Andy Puddicombe, były mnich buddyjski, który podkłada głos pod większość kursów medytacyjnych oferowanych przez Headspace. Kreację nadzorowała Caroline Pay, dyrektor kreatywna firmy, który przeszła do niej z agencji Grey London w 2018 r.

To pierwsza kampania telewizyjna w historii Headspace, która dotąd koncentrowała się na reklamie cyfrowej, a także treściach na własnych platformach i bezpłatnej promocji w mediach. Agencja Mother New York stworzyła też wcześniej dla marki kampanię na nośnikach OOH.

Podczas pandemii koronawirusa Headspace dołącza do rosnącej liczby marek testujących telewizję, w której ceny reklam spadły w związku z wycofywaniem się z tego medium przez koncerny takie jak Coca-Cola.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,