M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis Groupe z budżetem mediowym Sephory w Ameryce Północnej

( red. ) | 15 maja 2020, 06:00

Budżet, którego wartość jest szacowana na 250 mln dol., został zdobyty w wyniku przetargu rozpoczętego w listopadzie ub.r.

Obsługą budżetu ma się zajmować holding kierowany przez agencję Digitas przy udziale spółki Epsilon zajmującej się marketingiem opartym na danych, którą grupa Publicis kupiła za 4,4 mld dol. w ub.r. Przetarg nie dotyczył innych marek należących do koncernu Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), czyli Dom Pérignon, Benefit Cosmetics, Marc Jacobs i Céline - ich obsługa pozostanie przy Dentsu.

Zarówno sieć perfumerii należąca do LVMH od 1997 r., jak i Publicis Groupe nie potwierdziły na razie oficjalnie tej informacji.

Według szacunków COMvergence Sephora wydaje w Stanach Zjednoczonych 14 mln dol. na media mierzalne.

(AdAge.com, Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,