M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maltesers z kampanią realizowaną w pandemii

( red. ) | 18 maja 2020, 06:00

Marka podkreśla potrzebę bliskości.

W Wielkiej Brytanii marka Maltesers wystartowała z kampanią, która wykorzystuje temat lockdownu. To część platformy komunikacyjnej "Look on the light side". We wcześniejszych odsłonach kampanii Maltesers zajmowało się m.in. tematem sytuacji osób niepełnosprawnych, LGBQT, osób starszych oraz problemów na rynku pracy. Za kreację najnowszej odsłony kampanii odpowiada AMV BBDO.

Kampania pokazuje, jak ważne jest szukanie małych przyjemności podczas lockdown – rozmowy, wspólne gotowanie i słodycze, które poprawiają nastrój. W ramach projektu powstało kilka filmów zmontowanych z nagrań na Zoomie, ale zrealizowanych przez profesjonalnych aktorów.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,