Kraj

CDA z 300 tys. abonentów

Epidemia miała wpływ na wzrost popularności - przyznaje spółka.

Firma CDA SA, prowadząca internetowy serwis VoD (z filmami i serialami na życzenie), informuje, że liczba osób posiadających wykupiony dostęp do jej usług premium przekroczyła właśnie 300 tys. Na koniec ub.r. było to 231 tys., a na koniec marca br. – 266 tys.

– Na tak duży wzrost liczby osób płacących za CDA Premium z całą pewnością wpływ miała epidemia i związana z nią kwarantanna – przyznaje Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług i rzecznik prasowy spółki. Jego zdaniem rosnącej popularności serwisu nie można tłumaczyć jedynie tylko lockdownem, bo praktycznie każdy kolejny wynik kwartalny, jaki raportuje spółka, jest lepszy od poprzedniego.

W I kwartale tego roku CDA zanotowała rekordowe wyniki: ponad 13 mln zł przychodów i 3,7 mln zł zysku netto. Ponad 90% przychodów pochodzi ze sprzedaży subskrypcji usługi premium.