M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec reklamuje wariant bez alkoholu

Maciej Burlikowski | 19 maja 2020, 06:00

Kampanię w TV i online przygotowały: 12 Agency, VMLY&R, Just i Starcom.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rozpoczęła kampanię reklamującą bezalkoholowy wariant swojej sztandarowej marki Żywiec. Ma ona być manifestacją pozytywnych emocji, zgodnie z hasłem: "Chce się Ż". Reklama będzie pokazywana w telewizji i internecie.

– Zgodnie z żywieckim stylem marka komunikuje się z przymrużeniem oka, czyniąc z „TURURURU” manifestację radości z nieograniczonych możliwości – mówi Agata Matuszewska, specjalista ds. marketingu marki Żywiec. – Inspiracją był dla nas popularny w latach 80. utwór "The Final Countdown" zespołu Europe – dodaje.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja Just. Media dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,