M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KFC z dystansem i radością z okazji powrotu po odmrożeniu

( red. ) | 20 maja 2020, 06:00

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci, która z czułością odnosi się do konsumenckiej tęsknoty za produktami KFC.

"We're back" to kampania KFC, którta wystartowała w Wielkiej Brytanii z okazji powolnego odmrażania gospodarki. Sieć ponownie otwiera swoje placówki i uruchamia dostawę w pełnym wymiarze. Na rynku brytyjskim otworzy się 500 z 900 placówek KFC.

Źródłem komizmu spotu jest zestawienie czułości komunikatu z nieudolnymi próbami konsumenckiego odtworzenia ulubionego menu w warunkach domowych.
W spocie wykorzystano filmy nadesłane przez konsumentów, którzy z różnym powodzeniem próbowali odtwarzać  dania z menu podczas kwarantanny. Za kreację i realizację odpowiada agencja Mother. W tle słyszymy piosenkę "All by Myself" w wykonaniu Celine Dion.
KFC dołącza do innych sieci fast foodów, w tym McDonald's i Burger King, które zamknęły swoje placówki z powodu pandemii. Planuje ponowne otwarcie ponad 500 z 900 oddziałów w Wielkiej Brytanii i Irlandii do końca tego tygodnia w ramach stopniowego odmrażania.

 

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,