Zagranica

KFC z dystansem i radością z okazji powrotu po odmrożeniu

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci, która z czułością odnosi się do konsumenckiej tęsknoty za produktami KFC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwZFp0qeYB6M%22%7D
“We’re back” to kampania KFC, którta wystartowała w Wielkiej Brytanii z okazji powolnego odmrażania gospodarki. Sieć ponownie otwiera swoje placówki i uruchamia dostawę w pełnym wymiarze. Na rynku brytyjskim otworzy się 500 z 900 placówek KFC.

Źródłem komizmu spotu jest zestawienie czułości komunikatu z nieudolnymi próbami konsumenckiego odtworzenia ulubionego menu w warunkach domowych.
W spocie wykorzystano filmy nadesłane przez konsumentów, którzy z różnym powodzeniem próbowali odtwarzać  dania z menu podczas kwarantanny. Za kreację i realizację odpowiada agencja Mother. W tle słyszymy piosenkę “All by Myself” w wykonaniu Celine Dion.
KFC dołącza do innych sieci fast foodów, w tym McDonald’s i Burger King, które zamknęły swoje placówki z powodu pandemii. Planuje ponowne otwarcie ponad 500 z 900 oddziałów w Wielkiej Brytanii i Irlandii do końca tego tygodnia w ramach stopniowego odmrażania.

 

(Marketing Week)