“We’re back” to kampania KFC, którta wystartowała w Wielkiej Brytanii z okazji powolnego odmrażania gospodarki. Sieć ponownie otwiera swoje placówki i uruchamia dostawę w pełnym wymiarze. Na rynku brytyjskim otworzy się 500 z 900 placówek KFC.
Źródłem komizmu spotu jest zestawienie czułości komunikatu z nieudolnymi próbami konsumenckiego odtworzenia ulubionego menu w warunkach domowych.
W spocie wykorzystano filmy nadesłane przez konsumentów, którzy z różnym powodzeniem próbowali odtwarzać dania z menu podczas kwarantanny. Za kreację i realizację odpowiada agencja Mother. W tle słyszymy piosenkę “All by Myself” w wykonaniu Celine Dion.
KFC dołącza do innych sieci fast foodów, w tym McDonald’s i Burger King, które zamknęły swoje placówki z powodu pandemii. Planuje ponowne otwarcie ponad 500 z 900 oddziałów w Wielkiej Brytanii i Irlandii do końca tego tygodnia w ramach stopniowego odmrażania.
(Marketing Week)