Kraj

Śliwka Nałęczowska rozstrzygnęła konkurs na najlepszy plakat

Zwyciężczynią konkursu wspartego kampanią została Justyna Cychowska.

Śliwka Nałęczowska rozstrzygnęła konkurs na najlepszy plakat
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 3 lutego, marka Śliwka Nałęczowska wystartowała z kolejną edycją konkursu dla designerów.
W trzeciej edycji konkursu młodzi artyści zgłosili rekordową liczbę 2874 projektów. Jury wybrało 12 najlepszych plakatów zainspirowanych hasłem “Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.
Wyboru laureatów dokonali m.in. artysta grafik Andrzej Pągowski oraz projektantka graficzna i ilustratorka Beata Śliwińska.
Zwyciężczynią III edycji Design by Śliwka Nałęczowska została Justyna Cychowska, która wygrała 10 tys. zł i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca otrzymali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. złh) oraz słodycze, a autorom prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dwunastej, przyznano zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Najlepsze projekty marka zamierza wykorzystać w działaniach promocyjnych.
III edycja Design by Śliwka Nałęczowska zyskała szerokie wsparcie medialne i PR. Zrealizowano zasięgową kampanię internetową, promocję w kanałach patronów medialnych i w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Akcja została przeprowadzona pod patronatem merytorycznym warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Patronat medialny nad konkursem objęły: Grafmag, OOH Magazine i polki.pl. Kreacje na potrzeby promocji przygotowała agencja Expansja Advertising. Działania PR prowadziła agencja Kolterman Media Communications.