Kraj

Żywiec Zdrój z nową platformą komunikacyjną

Startuje nowa kampania klasycznej wody niegazowanej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmoNNiCDYWs0%22%7D
Marka Żywiec Zdrój z portfolio Danone wystartowała z kampanią telewizyjną pod hasłem “Zrównoważona przez naturę”. W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu. Kampania towarzyszy relaunchowi klasycznej wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w tym roku marka zmieniła logo, etykiety, jak również – pierwszy raz w swojej historii – kształt opakowania, nawiązujący teraz do źródeł bijących w krystalicznie czystych rejonach Żywiecczyzny. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu OOH oraz PR i influencer marketingu.

Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące na co dzień z Żywiec Zdrój agencje – koncept oraz kreację TV przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów, działania w internecie i mediach społecznościowych odpowiada MediaCom Warszawa.
Za działania PR i współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.