Kraj

Alior Bank wizerunkowo

Marka próbuje się wpisać w nową rzeczywistość.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0l59H2VdRA0%22%7D
Alior Bank rozpoczyna reklamową kampanię wizerunkową, poprzez którą stara się wpisać w nową rzeczywistość związaną z epidemią koronawirusa.

– Alior Bank ma być partnerem w nowych czasach – z jednej strony profesjonalnym, ale jednocześnie empatycznym i z ludzką twarzą. Po raz pierwszy prezentujemy bardziej osobisty wizerunek pana w meloniku. Tym razem występuje on w rodzinnym, osobistym kontekście – opisuje Michał Wójcik, dyrektor departamentu marketingu Alior Banku.

Agencja reklamowa wymyśliła kreację, a dom produkcyjny Papaya Films wyprodukował dwa spoty reklamowe pt. “Zmiany” oraz „Przyszłość”, które będą emitowane w telewizji i internecie, m.in. w serwisach VoD.

Kampania potrwa do 21 czerwca br. Za kampanię internetową odpowiada agencja Infinity, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Carat.