M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marks & Spencer drastycznie tnie wydatki na marketing

( red. ) | 21 maja 2020, 06:00

Marketer ścina w Wielkiej Brytanii budżet o 50 mln funtów, przygotowując się na długofalowe skutki pandemii.

W Wielkiej Brytanii Marks & Spencer zdecydował o ścięciu budżetu marketingowego o 50 mln funtów, przygotowując się do długofalowych skutków pandemii. Obniżenie wydatków na marketing dotyczy dywizji odzież i dom. Na przełomie 2020 i 2021 r. marketer chce łącznie zaoszczędzić ok. 500 mln funtów. Sieć poinformowała, że poziomy płac i rekrutacja zostały zamrożone, zmniejszy również koszty technologiczne.
M&S spodziewa się, że przychody ze sprzedaży odzieży i wyposażenia domów spadną o 70% w ciągu czterech miesięcy do lipca, tworząc dziurę w przychodach rocznych w wysokości 1,5 mld funtów. Firma przewiduje również spadek przychodów działu żywności w Wielkiej Brytanii o 20% w tym samym okresie, co wpłynie na roczny przychód kwotą 0,4 mld funtów.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,