Kraj

L'Oreal wprowadza na rynek nową maskarę i planuje silne wsparcie reklamowe

Koncern L'Oreal Polska wprowadza na rynek nową maskarę Volume Shocking marki L'Oreal Paris. Jak powiedziała Renata Egryova, senior product manager...

Koncern L’Oreal Polska wprowadza na rynek nową maskarę Volume Shocking marki L’Oreal Paris. Jak powiedziała Renata Egryova, senior product manager L’Oreal Paris make-up w L’Oreal Polska, nowy kosmetyk kierowany jest do kobiet, które lubią nowości, lubią eksperymentować i bawić się makijażem. Celem wprowadzenia produktu jest wzmocnienie pozycji marki w segmencie tuszów do rzęs. Launch maskary zostanie wsparty intensywną kampanią reklamową, która będzie prowadzona w telewizji i prasie. Adaptację reklamy przygotuje agencja reklamowa McCann-Erickson Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimedia. Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane. Maskara Volume Shocking dostępna jest w trzech wariantach kolorystycznych: brązowym, intensywnie czarnym i czarnym. Sugerowana cena produktu wynosi 54 zł. (JD)